V rámci předmětu studenti svému vedoucímu bakalářské práce postupně předkládají výsledky a jejich vyhodnocení v písemné a grafické podobě (text, tabulky, grafy, obrázky, elektronické mapy). Pravidelně konzultují obsahové a formální stránky BP (úvod, cíle, metodika, literární rešerše, výsledky, diskuse, závěr, seznam literárních a jiných zdrojů, přílohy) a diskutují o výsledcích BP. Studenti v rámci kurzu prezentují výsledky své bakalářské práce.

Terénní cvičení bude zaměřeno přednostně na přirozené ekosystémy. Studenti si prakticky vyzkoušejí mapování v terénu a rozeznávání vývoje a změn v krajině na základě studia historie daného území. Zdůrazněn bude také vliv prostředí na výskyt různých druhů rostlin a živočichů. Studenti si budou moci vyzkoušet metody na monitoring složek ŽP, např. složení půdy, fyzikální a chemické charakteristiky vody, určení základních organizmů a druhů biotopů. Po absolvování tohoto kurzu budou mít studenti praktické dovednosti hodnocení krajiny, jejich složek a organizmů.

V rámci předmětu studenti svému vedoucímu bakalářské práce postupně předkládají výsledky a jejich vyhodnocení v písemné a grafické podobě (text, tabulky, grafy, obrázky, elektronické mapy). Pravidelně konzultují obsahové a formální stránky BP (úvod, cíle, metodika, literární rešerše, výsledky, diskuse, závěr, seznam literárních a jiných zdrojů, přílohy) a diskutují o výsledcích BP. Studenti v rámci kurzu prezentují výsledky své bakalářské práce.

Terénní cvičení bude zaměřeno přednostně na přirozené ekosystémy. Studenti si prakticky vyzkoušejí mapování v terénu a rozeznávání vývoje a změn v krajině na základě studia historie daného území. Zdůrazněn bude také vliv prostředí na výskyt různých druhů rostlin a živočichů. Studenti si budou moci vyzkoušet metody na monitoring složek ŽP, např. složení půdy, fyzikální a chemické charakteristiky vody, určení základních organizmů a druhů biotopů. Po absolvování tohoto kurzu budou mít studenti praktické dovednosti hodnocení krajiny, jejich složek a organizmů.

Terénní cvičení bude zaměřeno přednostně na přirozené ekosystémy. Studenti si prakticky vyzkoušejí mapování v terénu a rozeznávání vývoje a změn v krajině na základě studia historie daného území. Zdůrazněn bude také vliv prostředí na výskyt různých druhů rostlin a živočichů. Studenti si budou moci vyzkoušet metody na monitoring složek ŽP, např. složení půdy, fyzikální a chemické charakteristiky vody, určení základních organizmů a druhů biotopů. Po absolvování tohoto kurzu budou mít studenti praktické dovednosti hodnocení krajiny, jejich složek a organizmů.

Terénní cvičení bude zaměřeno přednostně na přirozené ekosystémy. Studenti si prakticky vyzkoušejí mapování v terénu a rozeznávání vývoje a změn v krajině na základě studia historie daného území. Zdůrazněn bude také vliv prostředí na výskyt různých druhů rostlin a živočichů. Studenti si budou moci vyzkoušet metody na monitoring složek ŽP, např. složení půdy, fyzikální a chemické charakteristiky vody, určení základních organizmů a druhů biotopů. Po absolvování tohoto kurzu budou mít studenti praktické dovednosti hodnocení krajiny, jejich složek a organizmů.